Friday, September 7, 2012

Milan VFNO Outfit

Outfit of Milan VFNO from yesterday night...

Tee with my favourite band, 
red cat-eye ♥OASAP ♥  sunglasses,
 'new-in' Love Moschino leather bag,
and chic but painful shoes after long hours:P


Milano'daki ilk Vogue Fashion Night Out...
Baslarda eglenceli gelse de, sonrasinda gitgide artan insan seli, karmasa, yorgunluk insana 'bir daha da gelmem' dedirtiyor.
Olur da bu soylemimden vazgecip, gelecek yil yine gidersem;

 Duomo civarinda olmayacagimi,
Butun geceyi topuklu ayakkabi ustunde gecirmeyecegimi,
Sabaha karsi yataga gitmeyecegimi, 
Ertesi gun saat 11'e kadar uyumayacagimi, 
Koca bir gunumu verimsiz gecirmeyecegimi biliyorum:)













38 comments:

  1. sanırım şu ana kadarki en net, sade ve benim gözümde şahane fotografların bunlar. hepsi cok güzel, sen cok pürüzsüzsün ve t-shirtün çok şık kelebeyim. bi fno icin okadar heba etmeyeydin kendini iyiymiş:P yazık o ayaklarına ve papilerine:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha valla oyleymis be kusum, gorduk, yasadik, ogrendik;)
      Ama simdi ben senden, blog dunyasinin foto duayeninden oyle bi yorum alip, ayaklarim yerden kesilip kusa donusmeyeyim;) Operim dolu dolu;*

      Delete
  2. böyle o kıvır kıvır saçlarını ellerimle karıştırmak karıştırmak karıştırmak istiyorum,oysshh kanım kaynadı :))
    böyle durumlarda çantane bi babet ya da bi sandalet atmak hayat kurtarıyor Sevgican'ım ;)
    ayakkabın da tüm kombinin de hem salaş hem şık hem de çok güzel seni Milano çıtırı <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saclarima herkes dokunamaz ama kan kaynama durumu karsilikli oldugundan, gordugunde durma Fido'm;)
      Ya inatlastim almadim iste:p Akillandim ama;)
      Citir diger bi citir kocaman oper;*

      Delete
  3. Boyle uzun sure ayakta kalacagim gunlerde yanimda kesin babet oluyor, topuklu ile uzun sure ayakta kalmaya dayanamiyorum. Sevgicim ayrica ayakkabilarini cok sevdim, cok zarif

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorma Lulu'cum, bile bile lades benimkisi. Guzelliklerine kandim, onlar da idare etti beni aslinda;)

      Delete
  4. enerji dolu saçlarınla pürüzsüz pırıl pırıl gülümsemlerinle ve o muhteşem ayakkabılarınla beni benden aldın sevgicim :):*

    ReplyDelete
    Replies
    1. O beni benden alma eylemi bi yorumunla bands vuku buldu tatlim, cok tesekkurler;)

      Delete
  5. Heeeyy o ayakkabılarını severim ama nasıl güzeller öyle;))

    ReplyDelete
  6. Asıl olay,thsihirtün arkasındaymış :)Ben de saçlarının güzelliğine değinmeden geçemiycem.Kıvırcık saçlıyım ama onu hergün kontrol altında tutabilmek mümkün olmuyor.Ergenliğimde ayna karşısında saç düzeltmek için geçirdiğim zamanı,derslerime adasaydım ekonomi profesörü olurdum kesin :)Ehlileşmiş dalgalara sahipsin sanırım,kıymetini bil.Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Humeyra nasil icten yazmissin;) Kocaman tesekkurler! Inan o ehlilestirme isine ne çok uğraştım bi bilsen. Kisa sacmis formulu:)
      Sevgi'den kucuk bi tavsiye ve sevgiler;)

      Delete
  7. waaauuu çok hoş olmuşsun beybi... Deneyim bööle bi şey demek ki:) olur da yolumuz düşerse bu tavsiyeleri unutmayalım! muck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegim sen gel ben seni kotu deneyimlerden uzak tutarim;) Kocaman da operim;*

      Delete
  8. fno yu başka ülkede yaşamak ne güzel birşey:) yorucu oldugu da kesin ancak sen o kadar enerjiksin ki şu güzelliğe bak :) ps: saçlarını yirim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim hangi FNO' you tercih ederdim bilemiyorum, Istanbul'u denemek lazim;) Cosku ve ictenlik dolu bi yorum icin opucuklerimi gonderiyorum;*

      Delete
  9. Wow,harikasin Sevgi'cim,cok $IK olmussun. Meshur tisortunu gormus oldum ;)
    Bir de cantan harika,yeni mi aldin ^_^
    Gozluklerse super,cok yakismis sana ^_^

    Operim tatlim ^*^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tisortum meshur oldugu kadar var di mi canim;) Cantami sevdin demek, evet yenice;) Bana yakisan gozluk boylesi sanirim;) Opuyorum kuzumu;*

      Delete
  10. SvG'cim ama sen FNO'da yıkıp geçmişsin ortalığı! :) bu ne güzellik, bu ne alım nereden başlasam bilemedim. Nude tek bant topukluların seksi duruşu, cat eye gözlüklerin fashionable duruşu, o dağınık buklelerin ve sırttaki transparan detay fevkaladenin fevkinde bir kombin sunuyor bizlere :) yorulmana gönlüm elvermese de iyi ki bu topukluları giymişsin ve katılmışsın FNO'ya demekten kendimi alamadım canım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O yikim kendi capimda oldu canim;) Siz olsaniz Milano capinda olurdu;) Ama bu muthis yorumlamayla ben yeterince oyle hissettim<3

      Delete
  11. tshirte like like like kulağımda çalıyor şuan :)
    sen inanılmaz sevimli olaydın kuzucum :) keşke bu yorgunluğun sonucunda bişilerde çıksaymış ama olsun bir musibet bin nasihattan iyidir derler:)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihihi operim seni kocaman;*
      Oo ben zaten nasihat yerine musibet tercih ederim;)

      Delete
  12. ay sanki daha dün oradaydık beraber :) ne çabuk geçiyor zaman! çok yakışmış kuzucum, beyaz pantolon güzel tamamlamış bluzu :) ayrıca gözlükler de yakıyor ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ozledin Milano' yu di mi;) O da seni ozlemis, sonbahar icinde gelsen ne guzel olurmus;)

      Delete
  13. :)))) ay sen ne guzelsınnnn bayıldım yıne saclarına papılerıne cantana hele:))...bırde sanırım fno da en guzel sendın :) ıtıraf et:)

    ReplyDelete
  14. Beybikuşumm ne güzel olmuşsun, ama kıyamam o kadar acı çekmene.. Bu yıl fno'da ne yapılmayacakmış onu öğrenmişsin ama ^^

    ReplyDelete
  15. her zamanki gibi çok hoş görünüyosun:)

    ReplyDelete
  16. bu aksamda bizim f.n.o gecemiz bakalım nasıl gececek. cok sık olmussun cantanı cok sevdim:) ben de yeni moschino ayakkabılar adım ondan mı acaba:))

    ReplyDelete
  17. Cok hos olmussun:) gozluk ve t-shirt ayrica cok guzel:)

    ReplyDelete
  18. Bu kombine bayıldıım! FLorence + The Machine hayranı biri olarak tişörtü çok sevdim! Aynısının erkekler için olanı da olsa keşke =) Kareler süper, Ankara'dan sevgiler kocaman ! :)

    ReplyDelete
  19. o tişörtü cok sevdım ama ben
    notlarını yazdım bi kenara ah gitmek nasip olsun da şikayet edelim yeter ki :)
    burdan devamlı pc basında bakmaktan iyidir sanırım

    öpüyore
    muccuka

    ReplyDelete
  20. bluzun sırt detayı çok güzel görünüyor. ve biraz kışkırtıcı :) saçlar zaten favorim...süpersin. bir türlü bu tarzı kendimde yapamıyorum. öğretmenliğin klasikliği yapışmış işte üzerimize. çok özeniyorum aslında. bir kot bir tişört giyip çıkanlara. ama bende sanki böyle güzel durmuyor gibi geliyor bana.ama sana her tarz çok yakışıyor.

    ReplyDelete
  21. o ayakkabılara ölürüm amaaa =)

    ReplyDelete
  22. Ben de ucundan Floransa dakina gittim, ama resmim cekilmeyecegi icin gayet rahat bir giysi ile, ayagimda da senin sevdigin cok rahat FR larim vardi : ) Tshirt une bayildim ( hangi sezondan ve nereden ), ayakkabinin rengi ve durusu cok zarif ama zor bir model, oturmali gezmelere giyebilirim ben onu bir tek.

    ReplyDelete

I♥Comments!