Friday, December 14, 2012

Let it snow let it snow let it snow

Snow...Just loving so much!
Always feeling the happiness no matter how old I am...


Bu yasa gelip, hala:
 kar yagarken sevinc cigliklari atmak, 
catilarda kumelenen karlari izleyip kocaman kocaman gulumsemek,
'hadi hadi disari cikalim' deyip, sevgilinin kolunda, herkesin kardan kacistigi sokaklarda yurumek,
ya da sicacik cayinla, kahvenle kar yagisini pencerenden izlemek (bu halde calismak da cok guzel:)),
kartpostallik olmus sehrinin fotograflarini cekmeye doyamamak,
kar hic erimesin diye dua etmek,
hala hissedebilmek...
Cok guzel degil mi?















20 comments:

  1. eveeet! hem de çook Yumoş'um,borşunu sevdiğim <3

    ReplyDelete
  2. yine mi bu kazak ihihi...her gördüğümde bin pişmanım almadığıma^^...o broş nası cici sen nası cicisin...bayıldım!^^

    ReplyDelete
  3. evet evet buralarda da kar yagsın ve uzun bi süre kalkmasın, ama öyle cürüyüp kenarlarda kalmasın,hep lapa lapa yagsın diye bekleyen birileri var, parmak kaldıriyim de belli olsun \o/

    ReplyDelete
  4. tarzını çok sevdim, tüm bloga baktığımda hepsine bir wowwwwww dedim harika parçalar harika kombinler! iyi ki sen gelmişsin bana, ben de blogunu keşfettim :))) desenleri göz yormadan harika karıştırmışsın!
    sevgiler

    ReplyDelete
  5. O bros'a olebilirmiyim ? :)
    veya onu bana yolliyabilirmisin :D
    Sevgiler sekerim

    ReplyDelete
  6. Kazağın çok güzel, bir de mor renkle kar ne güzel yakısıyormus onu gördüm :)

    ReplyDelete
  7. Evet evet bende onlardanim. Kisi cekilir hale getiren seylerden birisi bu kar. Azcik renk geliyor hayatimiza yeniden cocuk oluyoruz yerlerde yatip debeleniyoruz ki hala poset plastik ne bulursa altina alip kayanlardanim itiraf ediyorum ve ellerimi hissetmeyene kadar kar topu oynamak :P Sevgi ya buraya da yalanci bi kar yagdi ve gitti simdi bakinca cok ozendim. HEr zamanki gibi sekerlik top yapmis. Gelip yanaklarini skmak istiyor insan. Cok optum seni guzellik <333

    ReplyDelete
  8. harika bir post olmuş, bere ve atkıya bayıldım onurollstyle.com

    ReplyDelete
  9. Kar Güzel tamam Amaa yine de yaz hemen gelsin :)

    ReplyDelete
  10. brosuna bayıldım polyannam,bırde bole salkım gıbı onune dusen lule sacının gulumsemenle coverlanması ıse :):) kalp kalp bızım buralara acaba neden yagmadı dıye sorgularım :)

    ReplyDelete
  11. Sevgicim o bere ve atkının rengine bayıldım, ne kadar yakışmış sana. kombinini zaten çok sevdim, bir dee montundan ben de istiyorum :))

    ReplyDelete
  12. Merhaba, montunu aynısı bende de var.Geçen seen KOTON'dan almıştım bayıla bayıla hala giyiyorum.Çok sıcak oluyooo.

    ReplyDelete
  13. Evet cok guzel, burada da soyle tam bir kar yagsa da biz de yapsak yazdiklarini : ) Zebrali guzelim benim, murdumleri de cok guzel uydurmussun ve brosunu da cok sevdim : )

    ReplyDelete
  14. Kesinlikle oyle gulusunu , brosunu yedigim guzel fistigim.. Ama o ayaklar donar hemen gidip kar botlarini outdoor'larini diymelisin hemen hemennn :)))) Mis gibi sicasik evinin penceresinde keyifle izle o guzel kar manzaralarini tatlim ! Bizim icin de keyif yap bi zahmet pls...

    ReplyDelete
  15. kesınlıkle oyle canım kar nasıl bır mutluluk dgeılmı ama bız ıstanbullulara cok fena azap..alt yapı yokı ayy bugun daka ılk dusmesınde 1*5 saat kaldım yolda ...karın en guzelı ebde oldugun zaman olanı sanırm :))) sen yıne cok seker yemelık ve guzelsın kombın ıse tam sana ozel yanı yemelık

    ReplyDelete
  16. Çok özledim karda ne varsa yapmayı :))) Burada hava hala fena değil..Ama hiç telaşım yok nasılolsa Hacettepeye dönüyorum subat ayında.Ozamana kar beni beklerse dediklerini yapacağım yeni yeni yenideeen!
    Sevgiler

    ReplyDelete
  17. Karlar altında bir başka güzel oralar ve de sen SvG'cim :)) cameo broş ve atkı & bere uyumu o düşen minik kar tanelerine karşı ancak bu kadar insanın içini ısıtabilirdi :)) animal print'i hem kazak hem de skinny'de görüyor olmak ayrı bir keyif, yine tatlı hep tatlısın bebeğim :))

    ReplyDelete
  18. karda fotoğraf çektirmeye bayılıyorum.. daha geçen ilk kar yağdı ben aylardır fotoğraf çekilmediğim halde yeni bi tane çekilip façeye attım :)

    ReplyDelete
  19. broşa bayıldım nasıl güzeldir o öyle yaa:)

    ReplyDelete

I♥Comments!