Monday, December 3, 2012

Miss Atomic Bomb

New week, new start, new hopes...
It is freakin' cold outside but the sky is blue, sun is kinda here:P
I have a cup of Turkish tea, enjoying my morning thanks to cancelled classes.
Starting day with my favorite activity, writing blog-post, is the first good thing of this week. 
Let's get it started!


'Sanki bugun post yaparsam yarinin isini bugunden yapmisim gibi hissedecegim.' demis ve birakmisim bu post'u burada. Ne zaman mi? Dun aksam. Yani bugunun isi, bugune kaldi yine:)
Pazartesi sendromu olmasin, soyle gune/haftaya dopingli baslayayim demistim sadece:)
Hala gec kalmis sayilmam^_^

Tamam HAYAT bu sabah yine dort gunluk ayrilik icin gitmis olabilir ama iki hafta gecti bile, son haftaya geldik, yey!
Ustelik O'nu Italyan kahvaltisina maruz birakmadim, azigini hazirladim<3
Kirilan caydanligimizdan sonra, sonunda Turk cayi demleyebiliyoruz. Butun haftasonu cay keyfi yaptik, kihkih:)
Gune erken basladim; ustelik 9'daki dersim de, 1'e kaydirilmis, sabahim benim, yey!
(Butun hafta sabah 9, aksam 5 arasi dersi olan kizin, bir kac saat kurtarma sevinci:P)


Bir de beni ziplatarak uyandiran 'Eye of the Tiger'a tesekkur ederek, yeni haftaya basliyorum.
Sahi sizin alarm muziginiz ne?;)





Itiraf: Hirkanin tersini daha cok sevip, giymis olabilirim^_^







Yepyeni bir haftayi tepe tepe kullanin;)
Sarki da size eslik etsin.

The Killers-Miss Atomic Bomb


48 comments:

  1. hırkayı ne zaman tersten giysem bütün gün ofisin maskotu gibi oluyorum, benden başka bişey konuşulmuyo:P vay efendim bu kızlar ne yapacagını iyice şaşırmış da tersten giyilirmiymiş de, iyice deli önlügüne baglıyomuşuz öyle giyince de falanlar filanlar:P
    cok cici olmuşsun pazartesi sabah neşesi arkadasım, tütülü pırpır kelebegim benim ^.^
    hadi gelsenize artık ankaraya yeaaaa, özledik olum:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ise giderken giymeyerek dogru yapmisim o zaman:) Gerci bizim ofistekiler anlamazdi, bu Turk erkekleri de pek alem;))
      Minik'im geliyoruz cok yakinda, cilgin hareketlerimize beraber devam edebiliriz;))

      Delete
  2. O ilk fotodaki sirin ifade pazartesi sabahimiza nese katmak icin yeterli bence :)) hirkanin tersi cok guzel bir bluz olmus ve arkadaki sonbahar renkleri fotoya cok guzel bir fon olusturmus .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihihi cok tesekkur ederiiim^_^
      Kar kisla kaplanmadan sonbahar fonundan son kez faydalanma cabalari benimkisi;))

      Delete
  3. çooooooookkkk güzel olmuş =)

    gizemizmirli.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dandy Warhols - Get off :) ile uyaniyorum ben :)
    Oralarda hala sonbahar demk ki, Norvec beyazlara burundu, sicakligi da -10 a dusurdu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha by sarkiyi listeye almali;) Bagisiklik kazaniyor insan bi sure sonra;))
      Burasi da sonbaharin son demlerinde, kar kapida:)

      Delete
  5. ultra şık bir kombin olmuş sevgiciğim. ayrıca bu bordo tonları çok yakışıyo sana gerçekten!!! üzerindeki, dikiş için bana ilham oldu :) sevgiler canımmm:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yetenekli Burcu'cum, keske sana ilham verdigim kadar, kendime de faydam olsa:)
      Bordoyu oldum olasi severim zaten, bu kis suyunu cikarabilirim:D
      Operim canimcim;*

      Delete
  6. ooo kabul edelım haftaya super bı baslangıc olmus:))) o hırkanın ters olması sahane olmus zaten bayıldım bayıldım renk sana ne kadar yakısmıs kuzucugum :)


    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyi de bitti BegumKuzucum;) Kocaman opucukler sana, haftasonuna o zaman:D

      Delete
  7. Ama ama ama, çok şirin olmuşsuuun =)

    Sanırım bu yazının üzerine aksam evine gittiğinde tüm hırkalarını testen giyip denemeler yapacak tek kız ben olmayacağım =)
    Çok güzel yakıştırmışsın, bayıldım =)
    Selamlar,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehihi ben de hala hirkalarini tersten deneyenler grubundayim, bu yetmedi:D
      Cook tesekkur ederim cok cok;)

      Delete
  8. David guetta-kid cudi memories sabah suratsızlığıma eşlik eden melodi :)
    Çok güzel görünüyorsunuz. Arka fon da harika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet ya! Memories vardi, bazen boyle unutuyorum onceden sevdiklerimi, cok tesekkurler hatirlatma icin ve guzel yorum icin;)

      Delete
  9. Hirka supermis cnm, cok kullanimli:) kesinlikle bu hali daha guzel!!

    Bi de saclarini bi daha uzatma tatlim sakinnn:))

    Mucksssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehihi, gecenlerde ben de fotolarimizi desince ayni ogudu kendime verdim 'uzatma kizim saclarini':D
      Zey'im beniim operim seni kocaman kocaman<3;*

      Delete
  10. Ben bu rengi çok seviyorum, çok tatlı olmussun yahu :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de ben de! Yani rengi seviyorum;)
      Kocaman da tesekkur ediyorum;)

      Delete
  11. ayy ne güzel olmuş!! benim şu an pazartesi kombinim pembe ekoseli pijamalardan ibaret oysa :D derse gitmeye enerji arıyordum sanırım bir kısmını bu fotolara bakarken buldum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laci'ciim, pijama hafta icleri nasil da ozlem duyulan bisidir aslinda, bir de sirin, pembe ekoseliyse:D Pazartesi bu yorumunu okudugumda pofuduk pijamalari ozledim ben de mesela:P

      Delete
  12. Merhaba Sevgi,
    blogunda İtalya turu yapacak kişiler için bir post hazırlar mısın?bu sene venedik-Roma-Floransa turu yapmak istiyoruz. Ama İtalya hakkında nerede kalınır, ulaşım nasıldır hiç bilgim yok.
    bu konuda senin güzel yazılarından ve deneyimlerinden faydalanmak istiyorum.Kendine iyi bak. hoşçakal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciao Gulnur;)
      Tabi ki, elimden geldigince. Bana da hatirlatma olur;)
      Sevgiler!

      Delete
  13. şarkıyı çok severim. hırka bu haliyle dünyanın en güzel peplum bluzu olmuş. allahım kombinin nasıl romantik ve nasıl güzel. günüm aydınlandı sevgi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslinda hirka hali de peplum ama boylesi daha sevilesi<3
      Sarki da, Killers da sevilir:)
      Yorumunu bi yayinlarken, bi cevaplarken gunu neselenen Sevgi'den opucukler sana o zaman;*

      Delete
  14. Sevgi, you're wearing melissa aren't you? :)

    Kisses*

    Daniela

    ReplyDelete
  15. Ahahahh bu hırkanın tersimi, gerçekten çok hoş olmuş. Ama en çoook saçlarına ve ayakkabılarına bayıldım itiraf edeyim. Benim alarm müziğim tatlı bebeğim Melissa'nın çığlıkları:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayh oylesi alarmi ben de istiyorum!:)
      Hos geldin bloguma, guzel yorumunla.
      Cok tesekkurler!

      Delete
  16. hırkanın ters olduğu anlaşılmıyor ki ne kaa multifunctionalmış o yav :) sabahları bi ara rihanna where have u been ile uyanıyorduk ki direkt rihanna dansı ile açlışı yapiyoduk :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet kuzum; ters, duz, hirka, kazak olarak giy, hepsi oluyor;)
      Siz cilgin bi ciftsiniz zaten! Yalniz senden Enrique beklerdim:D

      Delete
  17. Aman allahim ne kadar hos bir kazak, hele arkasindaki o fiyonk detayina bayildimmmm :) sana da coook yakismis. Alarm muzigine gelince amelie-j'y suis jamais alle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fiyonk da lokum kutusunun kurdelasi Miss'cim;))
      Demek ki sen yataktan ziplayarak degil, sakin, huzur icinde kalkanlardansin:)

      Delete
  18. sen ne zekısınnnnn oyleee haRIKA OLMUS bu ters gıtme fıkrı etegın zaten sahane:)arka fon ve sen :))) supersın canım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yok be kuzum, zekadan degil, delilikten:D
      Arka fona benden de tam puan:))

      Delete
  19. onu yani arkasi her bi yani guzel cunku senin ! :)) Cok begenmistim ig de de bu kombini.. Bordo dendiginde aklima gelirsin emin ol Sevgi'cimmmm.. Bir de Hayat gelsin hizlica.. onlar yokken biz eksik kaliriz.. Ask ile beslenen mutlu kadinlar boyledir.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim, canim, canim<3<3 Hem HAYAT, hem ben cok cok mutlu olduk yorumunla. Kocaman opucukler gonderiyorum, yuzunu gormedigim ama kalbini hissettigim guzel kadin!

      Delete
  20. benım guzel polyannam senın bu sevınc dalgana bayılıyorum ve ınan ıcım nese doluyor:)ozlemımı senın gulumsemenle sımdılık gıderırken ayakkabının zarıflıgı ve elbısenın sıklıgınada degınmeden gecemıyorum dıkkat et usutme oralarda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegim var bende anlasilmaz bi Polyanna'lik di mi:P
      Ozledik birbirimizi ama bence yakinda gorusecegiz. Operim;*

      Delete
  21. blogunuza,tarziniza ve enerjinize bayildim <3

    ReplyDelete
  22. Sevgicim, bu hanim hanimcik haller de cok yakisiyor sana. Renk ve stil uyumu cok hos olmus : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim Aylin'cim<3 Pek cok tesekkur ederim;)

      Delete
  23. Valla canım harika görünüyor :))))
    Hiç de hırka gibi değil.."Peplum bluz da çok hoşmuş" şeklinde bir yorum yazacakken farkettim durumu :))))

    Yeni yeni dikiş dikmeye başlamış ve aşırı keyif alanlar grubundayım ben de..
    Hazır istifa etmiş,işi gücü bırakmışken;
    biraz blog,biraz dikiş,biraz sosyal aktivite....takılmak lazım :)))

    Sevgiler
    Burcu
    www.roomsgardens.blogspot.com
    (Bekleris efenimm) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hos geldin Burcu;) Guzel yorumumla;)
      Cok tesekkurler!

      Delete

I♥Comments!