Monday, December 10, 2012

One day baby we'll be...

First snow of this winter arrived last Friday, giving a milder night...
But on Saturday, it was freakin' cold!
Let it snow again, pls?

Bizim ilk karimiz yagdi bile! 
Cuma aksami soyle bir gosterdi kendini; nazli nazli yagdi, gunlerdir suren ayazi alt ederek.
Ertesi gun, ayaz gitti sanarak disari ciktik ama yanilmistik; kar yine gel lutfen!






Bu kis, her yerde boyumuzdan buyuk kazaklar gordukce, 'alsam vs. almasam' diye dusunurken imdadima es dolabi ve kurutma makinesi yetisti:P
Yanlislikla kurutma makinesine atilan es kazagi, benim giyebilecegim boyutlarda olunca HAYAT tarafindan bana bagislandi<3

Hubby's sweater is always a good idea for casual days;)









Mutlu Haftalar/Happy week!




41 comments:

  1. Kazak çok yakışmış, iyi ki kurutma makinasına atmışsın:)) Ama en çok botlarını sevdim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es oyle demiyor ama ben diyorum:)) Botlarimi ben de cok sever, tepe tepe kullanirim zaten;)

      Delete
  2. karr buraya daaa geeeel :) bebeğim 4 ve 6 nolu fotoğraflarına hayran oldum desemmmm?
    senı opuyorum kocamann!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegim ben cevaplayana kadar doga senin cagrini duydu:) Kara doydun mu bakiim;))
      Operim ben de seni kocaman;* ;*

      Delete
  3. nasıl da güzelsin. acaba ben de benimkinin dolabına mı dadansam diye düşündüm. üstelik bizim kurutma makinesine ihtiyacımız da yok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa daha ne bekliyorsun, kos Pisim;)
      Ayrica <3<3

      Delete
  4. deri taytla oldukca fit ve selülitsiz görünen o bacaklarını mıncırmak isterim şu an! neyseki geliyosun yakında, o zaman hallederiz artık:)
    kar da mümkünse sizin oralara yagsın cok istiyosan, buraya yagmasın, hatta havalar da artık ısınsın, bıktım artık totomu ısıtmaya calısma girisimlerinden:( ısınmıyo, ısıtamıyoruz kendisini bi türlü:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minigim, kiyafetleri delip gecen selulitlerden daimi uzakta kalalim ya!
      Toto isinmasi icin tavsiyem, koca kisisinin oturdugu yerleri kapman. Cok sicak oluyo:D

      Delete
  5. derı taytı gordukce bır yandan ıcımı tarıfsız bır hüzün kaplıyor acaba ıcındekı suet kısmından bacaklarımın gecmedıgıne mı uzuleyım yoksa sumoya cıkıcak teyzelere donmus olduguma mı uzuleyım neysekı o guzel kıvırcık sacların ve sapkanla gulen gozlerının yanı sıra ılk resımınle bırdne benı uyandırdın :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegim sen prensessin! Prensesler puf etekler giyer;) Ben de seni prensesimi kocaman oper;*;*

      Delete
  6. yaaa bende istiyorum deri taytlar giymek:)))
    çok özendim şuan.)
    hem gönlüme göre bulamamaktan bulunanların bedeni olmaması beni deri taytlardan uzaklaştırdı ne yazıkki:(
    sen gozumu gonlumu actın kuzum ne cok yakısmıs:)
    kazaga hasta oldum ozellıkle hıkayesı dolaysından :)



    begumyagci.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuzucum imece usulu buluruz sana bi tane olmaz mi? Senin o selvi boyuna pek de guzel olur;) Hadi bi gayret arayalim;)

      Delete
  7. Deri taytini bide o sirin mi sirin gulusune bayildim Sevgi ! Sevgili dolabi her zaman en iyi acil kacis noktasidir benim favorim gomlekler :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. EzgiKizim<3
      Sevgili ust grubu her daim cazibeli di mi:P

      Delete
  8. Sevgi'cim git gide tarzini dahada çok begeniyorum ($apkani ISTIYORUM ! ^^).

    Deri pantolonun yaki$tigi nadir ki$ilerdensin canim, demekki fizigin buna musait :))

    Öpüldün !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceylan'ciim cok tesekkur ederim! Tesekkurlerime ilaveten al sapkam senin olsun;))

      Delete
  9. Fiyu fiyuuuuttt!! Bu nasıl güzellik. Renk tonlarına ve özellikle de rujunun rengine bayıldım Sevgicim. Fon zaten her zaman harika, keşke senin gibi incecik bacaklarım olsa da ben de tayt giyebilsem ama kendimi biliyorum:))
    Çok öperimss

    Yeşim

    http://nils-mum.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yesim'ciim senin giymemen icin hiic bi sebep gormuyorum. Fistik annesi bi fistiksin sen!

      Delete
  10. Bu nasıl bir güzellik, nasıl bir içten gülümseme Sevgicim? İçinden gelmeyen yüzüne yansıyamaz...
    Deri taytını başta olmak üzere her parçayı ayrı ayrı sevdim:=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim<3
      O gun gulmem icin her sey ideal sartlar altindaydi:))

      Delete
  11. Canim Sevgi'cimm ne tatlisin ne huzurlu bir yerde yasiyorsun.. Bu huzurlu ve mutlu halinin yasadigin yer ile alakasi olduguna cok inandim ben.. Biz bir daha Milano'ya geldigimizde sizin kasabaya gegelim diyorum ! Daha iyi fikir degil mi ? (Bu arada Subatta geliyorum ben ama cok cok kisitli bir zaman ve fuar telasindan seni gorme sansim sifir gibi..) O hayat'in sana verdigi kazak sanirim muhtesem sicak gelmistir sevgi uzerinde.. :) Outfitin de bir baska havali yalniz.. Hele o kopru fonunda verdigin poz tam dergilik olabilir mi ne dersin ? :)) operim fistigim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lulu'm Subatta bile zaman yaratip artik seninle yuzyuze gorusmek istiyorum! Gerekirse duserim fuar yollarina:D

      Delete
  12. ayakkabı eldiven uyumuna bayıldım harika giyinmişsin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de kesfettim onlarin uyumunu ama azcik gec oldu:))

      Delete
  13. Eldivenlere bayıldım! Şirine eldiveni koydum adını ;) Deri ince taytı son haftalarda sıkça kullanır oldum ama artık üşüyorum..Enerjin harika yansıyor fotolara buarada ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Derimsi taytlarin icine corap giyer oldum ben de. Cunku joker bi parca, her seyle gidiyor, birakmak istemiyor insan di mi ama;)

      Delete
  14. Saçlarına bayılıyorum :) Ayrıca eldivenlerin de çok tatlı! ha bir de tayt çok yakışmış :) Öpüyorum!

    ReplyDelete
  15. eldıven sapkan yanı koleksıtonun sahane hepsını bır arada gormek ısterım ınan :)) demek es kazagı bu halde hahha emınım herkes yasamıstr bu sorunu :)) kar yagdımııı ne guzel ama soğuk olsada karla guzel ama yalnız soğuk cıkkk ıstemedım :)) guzel saclımmmm sevgı dolu gunler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehihi biraz sapkalara takmis oldugum dogrudur Kelebegim;)
      Sicak kar diye bisi olsa di mi:P

      Delete
  16. arkadaşım böyle fiziği olan giysin iste tayt! hay maşallah ;)

    ReplyDelete
  17. sen gittikçe daha hoş bir hatun oluyorsunn :)))
    ayakkabılarını çok sevddimm

    ReplyDelete
  18. harikasın yaa! deri taytlı en güzel kombinlerden, cidden örnek olur bu deri tayt nasıl giyilmeli diye:))) siyahla kahve bile hoş geldi bana!

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Melislicious cok tesekkurler sahane yorumun icin!
      Botlar gecen sene Asos'tan;)

      Delete
  20. çook şıksın! renkler süper, tayt, bot, eldiven, şal çok beğendim seni sevgicim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de yorumunu pek sevdim SJ'cim<3

      Delete
  21. Sexy baby! :))duvar önündeki fotoğraflarına bittim SvG'cim nasıl stil sahibi, şık ve aynı zamanda da cool'sun öyle! :) deri dokunuşları, haki ve leopar hem asi hem de sofistike bir şıklık sunuyor bizlere :)) parlayan kış güneşi altında hangi detaya daha çok hayran kalacağıma şaşırmış durumdayım! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bebegiim yorumunun sahaneligi ile dolup tastim! Cok kocaman sarilir, operim seni;*

      Delete

I♥Comments!